W każdej działalności gospodarczej przez firmę przewijają się tysiące dokumentów miesięcznie. Bezpieczne, wydajne i ergonomiczne zarządzanie nimi może się przyczynić do lepszego działania całej organizacji. Oferujemy tworzenie rozwiązań opartych na platformie Microsoft Office SharePointzapewniającej sprawne przechowywanie i wersjonowanie dokumentów w wielu różnorodnych formatach.
SharePoint to produkt firmy Microsoft służący do zarządzania, archiwizacji oraz obiegu dokumentów w przedsiębiorstwie. Zespół produktów Microsoft SharePoint umożliwia zaawansowane zarządzanie i kontrolę zawartości, prosty i łatwy dostęp do informacji dzięki wyszukiwarce oraz dostęp przez przeglądarkę internetową, a także integrację z pakietem biurowym Office.
Platforma Microsoft SharePoint usprawnia pracę grupową umożliwiając dzielenie się informacją, wiedzą oraz dokumentami. Wspiera komunikację wśród pracowników, umożliwia zarządzanie treścią portali informacyjnych wewnątrz firmy, wspomaga zarządzanie projektami oraz procesami biznesowymi.